Hvorfor reklamer i Lufthavn og Inflight Magasiner ?

Når du rejser, er du ofte modtagelig for nye indtryk.

Du møder nye mennesker, rejser til nye miljøer, observere nye fænomener eller gør forretning.

Du er åben for forandring og modtagelig for nye input.

I Lufthavnens positive miljø er der tid til nye indtryk.

Her er lufthavnsreklamer en naturlig del af miljøet og en mediekanal, hvor reklame accepten er høj.

Derfor virker lufthavnsreklamer!

I lufthavnen og i Inflight Magasiner på flyet, er der både plads og tid til at se/læse reklamer.

Millioner af mennesker passerer årligt i lufthavnene, så her er en unik mulighed for at nå ud til målgruppen, både i lufthavnen og i Infligt Magasinerne.

Attraktiv profil på målgruppe.

Høj koncentration af beslutningstagere, købestærke og indflydelsesrige personer, en målgruppe som ellers er svær at nå.

Høj andel af erhvervsrejsende, ledere politiker og opinions-dannere.

Kommunikation til og involvering af:

Karriere og livsstils segmentet (BtB)

High Consumers, early adoptors (BtC)